vrijdag 12 oktober 2012

HWO Les 7

Vandaag hebben wij uitleg/voorlichting gehad over de opleidingen waar je interesse in hebt. Ik had mij zelf ingeschreven voor 5 voorlichtingen waar er helaas maar een van doorging. Maar deze was wel de moeite waard. Dit was communicatie op de Fontys hele leuke opleiding lijkt mij en ook zeer interessant. ik ben ook hier naar de open-dag geweest en denk dat het wel iets voor mij is. maar ik ben ook bij de HAN en het Eurocollege geweest en ook deze scholen lijken mij heel leuk en deze hebben als voordeel dat zij relatief klein zijn en daar hou ik van.

Nu me nog verder verdiepen en naar de open dag en nog bij de andere opleidingen kijken waar ik ook nog meer van wil weten. Maar ik ben vandaag weer een stuk wijzer geworden over de opleiding.

Nu een weekje vakantie. Dus tot naar de vakantie!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten